Thursday, December 10, 2009

Recent scientific evidence on the importance of the third grade of primary education.

Teachers have always seen the third grade of elementary instruction, when the student is between eight and ten years, is the point where they decide their academic training that reaches back to the university, in fact many firms do in Japan into consideration the notes and comments of teachers in primary education of university graduates who want a job.I remember in the seventies, when Cuba was analyzed to get academic credit for study at the University, the main weakness of the system of education was found from the third grade and high school.Indeed, the disappearance in Cuba where the small private school in extracurricular schedules were reviewed class material, students lost most backward training.Now he finds:
1 .- It is considered important for academic credit age between eight and ten years (third grade) to reinforce the knowledge of reading, interpretation and writing.
2 .- Review the reading and writing in this age is found that is vital for a healthier relationship between mind and brain.Gualterio Nunez Estrada, Sarasota, Florida, 34233.

Evidencia cientifica reciente sobre la importancia del tercer grado de educacion primaria.
Los maestros siempre han considerado que el tercer grado de instruction primaria, cuando el estudiante se encuentra entre los ocho y los diez anos, es el punto donde se decide su formacion academica posterior hasta que llega a la Universidad, de hecho en Japon muchas empresas toman en consideracion las notas y las observaciones del maestro en la educacion primaria de los graduados universitarios que aspiran a un puesto de trabajo.Recuerdo que en los anos setenta, cuando se analizo en Cuba el credito academico para entrar a estudiar en la Universidad, la principal debilidad del sistema de educacion se encontro a partir del tercer grado y preuniversitario.Precisamente, al desaparecer en Cuba las pequenas escuelas privadas donde en horarios extracurriculares eran repasadas las materias de clase, los estudiantes mas atrasados perdieron entrenamiento. Ahora se comprueba: 1.- Se considera como importante para el credito academico la edad entre los ocho y diez anos(el tercer grado) para reafirmar los conocimientos de lectura, interpretacion y escritura.2.- Repasar la lectura y la escritura en esta edad se comprueba que es vital para una relacion mas sana entre la mente y el cerebro.

Evidências científicas recentes sobre a importância da terceira série do ensino fundamental.Os professores têm sempre visto a terceira série do ensino fundamental, quando o estudante está entre oito e dez anos, é o ponto onde decide a sua formação acadêmica que chega de volta à universidade, de fato, muitas empresas fazem no Japão em consideração as notas e comentários dos professores do ensino primário de graduados universitários que querem um emprego.Lembro-me de nos anos setenta, quando Cuba foi analisada para obter crédito acadêmico para estudar na Universidade, a principal fraqueza do sistema de ensino foi encontrado a partir da terceira série e ensino médio.De fato, o desaparecimento em Cuba, onde a pequena escola particular em horários extracurriculares foram analisados materiais de aula, os alunos perderam mais atrasadas formação.Agora, ele encontra-se: 1 .- Considera-se importante para a idade crédito acadêmico entre oito e dez anos (terceira série), para reforçar os conhecimentos de leitura, interpretação e escrita.2 .- Análise da leitura e da escrita nesta idade se verificar que é vital para um relacionamento saudável entre a mente eo cérebro.
最近的科學證據的重要性,三年級的小學教育。教師一直看到了小學三年級的教學,當學生八至十年,是地步決定的學術訓練,達回到大學,其實許多公司在日本做考慮到筆記和教師的意見,在小學教育的大學畢業生誰想要一個工作。我記得在七十年代,當古巴進行分析,以獲得學分學習在大學,主要弱點在系統的教育被發現從小學三年級,高中。事實上,在古巴失踪的小型私人學校的課外時間表進行了審查一流的設備,學生失去了最落後的訓練。現在,他認為: 1 .-它被認為重要的學術信用年齡八至十年(三年級)加強閱讀的知識,解釋和寫作。2 .-審查的閱讀和寫作在這個年齡段,發現是非常重要的一個更健康的關係思想和大腦。

初等教育の3年生の重要性を最近の科学的証拠。教師は、常に、どこに多くの企業が、日本では実際には戻って大学に達するとの学問的訓練を決めるポイントは小学校命令の場合、学生の8と10歳の間は3年生の見ているを考慮にメモや大学の初等教育の教員のコメント人の仕事を希望する卒業生。私は、70年に、キューバの大学での研究、教育のシステムの主な弱点は、3年生と高校から発見されたための学術的信用を得るために分析された覚えている。実際、キューバでの消失が課外のスケジュールは、小さな私立学校の教材を検討され、学生の最も下位の訓練を失った。今あると認めるとき: 1 .-それは学術の信用時代の8と10の間に重要な年(3年生)の読み取り、解釈を書くの知識を強化するためと考えられています。2 .-レビューを読むと、この時代に書き込むことによって、心と脳の間に健全な関係の重要さにあります。

Последние научные данные о важности третьего класса начальной школы.Учителя всегда видели третьего класса начальной обучения, когда студент в возрасте от восьми до десяти лет, это точка, где они решат их академической подготовки, достигает обратно в университет, на самом деле многие фирмы делают в Японии во внимание замечания и комментарии учителей начального образования выпускников вузов, которые хотят иметь работу.Помню, в семидесятых годах, когда Куба была проанализирована для получения академических кредитов для обучения в университете, основной слабостью системы образования были найдены в третьем классе и школе.Действительно, исчезновения на Кубе, где небольшие частные школы во внешкольных графиков были рассмотрены класс материала, студенты потеряли самые отсталые подготовки.Теперь он считает, что: 1 .- Это считается важным для академических кредитных возрасте от восьми до десяти лет (третий класс) в целях укрепления навыков чтения и устного перевода и письменной форме.2 .- Обзор чтению и письму в этом возрасте обнаружил, что имеет жизненно важное значение для здоровых отношений между душой и мозгом
Source:ScienceDaily (Dec. 10, 2009)http://www.sciencedaily.com/releases/2009/12/091209121200.htm

No comments:

Post a Comment